Zajímá vás sociální oblast ve městě? Nyní máte možnost zúčastnit se rozhodování o síti sociálních služeb a návazných aktivit v Děčíně v příštích letech. Sdělte nám váš názor v procesu konzultací.

Návrh 5. komunitního plánu byl ve spolupráci s městem zpracován odborníky z oblasti sociálních služeb a návazných aktivit, jejich uživateli a dalšími významnými aktéry v oblasti. V komunitním plánu naleznete návrh na rozvoj a udržení sítě sociálních služeb a návazných aktivit u čtyř cílových skupin a společné cíle:

  • senioři
  • osoby se zdravotním postižením
  • rodiny, děti a mládež
  • osoby v krizi
  • společné cíle

Proces konzultací komunitního plánu probíhá v termínu 26. srpna - 6. září 2024. Návrh cílů a opatření pro období let 2025 – 2028 naleznete na portálu komunitního plánování města Děčín (https://www.mmdecin.cz/komunitni-portal), spolu s připomínkovacími formuláři v sekci Dokumenty - Připomínkovací řízení. Návrh v tištěné podobě pak na těchto místech:

1. Recepce Magistrátu města Děčín, Mírové náměstí 1175/5, Děčín IV.
2. Recepce Magistrátu města Děčín, ul. 28. října 1155/2, Děčín I.
3. Městská knihovna Děčín – studovna, Karla Čapka 1441/3, Děčín I.
4. Městská knihovna Děčín, pobočka Podmokly, Tržní 1932/26, Děčín IV.

Kontakt pro další informace: Magistrát města Děčín, odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Mgr. Karolína Kounová Roubíčková, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 412 593 247.

 

Nejste si jistí vývojem svého dítěte? Nevíte, na koho se obrátit? Pomůže Vám MAPA, ve kterém najdete vhodného poskytovatele této sociální služby v místě Vašeho bydliště. Po kliknutí na obrázek budete přesměrování na stránku www.MAPARANAPECE.cz

Tisková zpráva
z. s. iPoradna nabízí odborné sociální poradenství na internetu
Olomoucký spolek iPoradna nabízí již třetí dekádu bezplatné internetové poradenství pro lidi v obtížné životní situaci. Výhodou je jeho snadná dostupnost.

Nejčastější dotazy jsou zaměřeny na nejrůznější zatěžující životní situace, jako jsou dluhy, majetkoprávní záležitosti, sousedské spory, nezaměstnanost, dostupnost možných sociálních dávek a služeb pro potřebné, obtíže ve vzdělávání, mezilidské vztahy nebo psychické potíže aj.

S naší poradnou spolupracuje 67 externích poradců z řad sociálních pracovníků, úředníků či psychologů. V emailové poradně čeká tazatel na zodpovězení dotazu maximálně dva pracovní dny. To je doba, během které zajistí naši administrátoři kvalifikovanou odpověď od odborných poradců, kteří se specializují na oblast, do které je dotaz směřován.

Svůj dotaz můžete pokládat zcela anonymně a bezplatně buďto prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách www.iporadna.cz, případě nám psát přímo na náš e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

Vedení organizace: Mgr. Jana Paloušková – ředitelka, Bc. Štefan Berec – vedoucí služeb.

V Olomouci dne 1. 6. 2024

Strana 5 z 155